1С: Мақсаттар мен KPI бойынша басқару Өнімнің негізгі мақсаты – өнімділіктің негізгі көрсеткіштерін (KPI) және теңдестірілген көрсеткіштер картасын (BSC) қолдана отырып, ұйымның қызметін басқару. Мұндай жүйе мақсаттарды ескере отырып, ұйым қызметінің тиімділігін бағалаудың оңтайлы жиынтығын таңдауға мүмкіндік береді. Бағдарламалық өнімнің мақсаттары мен KPI бойынша басқарудың шешімдері:
Бақылау (не болып жатыр?)
Ұйымның жұмысын және бизнес-процестерін бақылау, индикаторлар түріндегі (KPI) сәйкес мәліметтер негізінде маңызды ақпаратты анықтау және ақпараттандыру.
Талдау (кім кінәлі?)
Өнімділікті басқару саласындағы заңдылықтарды зерттеу, әр түрлі детальдар мен аналитика бөлімдеріндегі көп өлшемді деректерді талдау;
Мақсатқа жету үшін жауапкершілікті жауапкершілік деңгейлері бойынша бөлу.
Менеджмент (не істеу керек?)
менеджерлер мен қызметкерлерге ұйымның мақсаттары туралы ақпарат беру механизмі, кері байланыс пен ынталандыру құралы және сыйақыны есептеу.
Бағдарламалық жасақтаманы басқарудың артықшылықтары:
Компанияда мақсатты басқаруға жүйелі тәсілді жүзеге асыруға мүмкіндік береді: жоғарыдан төмен жоспарлау, төменнен жоғарыға үйлестіру;
Мақсаттардың, көрсеткіштердің және міндеттердің бірыңғай жүйесін құру (бірыңғай түсіндіру);
OKR әдісіне сәйкес жоба командаларына мақсат қою(Objectives and Key Results- мақсаттар мен негізгі нәтижелер);
Қызметкерлердің жұмысын бағалаудың корпоративтік процедурасын қолдау (тиімділікке шолу) Performance Management тұжырымдамасына сәйкес;
көрсеткіштерді жинау, сақтау және есептеудің икемді механизмі;
Мәліметтерді ұсынудың ыңғайлылығы: графиктік формада жалпыланғаннан бастап, орта деңгейдегі талдаушылар контексіндегі талдау арқылы, төменгі жағындағы құжаттармен операциялар деңгейіндегі егжей-тегжейлі талдауға дейін;
талдаушылардың осы көрсеткіштерге көп өлшемді талдауы: аналитика құрылымын қолданушы анықтайды;
көрсеткіштердін автоматтандырылған мониторингі және қызметкерлерге ақпарат беру құралы: кері байланыстың тиімділігін арттыру;
өнімділік пен еңбекақы төлеу жүйесі арасындағы байланысты қамтамасыз ету;
құқықтар мен рөлдерге байланысты мақсатты басқару жүйесіне қол жеткізу деңгейін бөлу;
Көрсеткіштерді жинау алгоритмдерін және есептерді шығару қолданушылар өз бетінше, бағдарламашылардың қатысуынсыз конфигурациялайды
To use this element install or activate WooCommerce plugin
Доступ к обновлению платформы и типовых конфигураций «1С:Предприятие», диагностика состояния информационной базы, создание архивной копии, проверка работоспособности подключенных сервисов
Методические материалы по настройке и эффективному использованию программ «1С»
Рекомендации по разработке и администрированию программ 1С
Справочник «Советы Линии консультаций»
Линия консультаций «1С» по телефону или электронной почте (1 раз в месяц)
Круглосуточный доступ к официальным интернет-ресурсам фирмы «1С» (its.1c.kz, portal.1c.ru) для оперативного получения обновлений программ и конфигураций
1С-Коннект – технология для мгновенного соединения с нужным специалистом поддержки
Доступ к обновлениям платформы и типовых конфигураций «1С:Предприятие», диагностика состояния информационной базы, создание архивной копии, проверка работоспособности подключенных сервисов
Ознакомление с возможностями сервисов, включенных в тариф
Методические материалы по настройке и эффективному использованию программ «1С»
Рекомендации по разработке и администрированию программ 1С
Справочник «Советы Линии консультаций»
Ответы аудиторов и экспертов на вопросы пользователей 1C:ИТС по бухгалтерскому учету, налогообложению и кадровым вопросам
Законодательство РК. Информационно-правовая поддержка
Методические материалы по основным вопросам учета
Линия консультаций «1С» по телефону или электронной почте
Круглосуточный доступ к официальным интернет-ресурсам фирмы «1С» (its.1c.kz, portal.1c.ru) для оперативного получения обновлений программ и конфигураций
Персональные консультации аудиторов по вопросам учета и налогообложения (сервис «Отвечает Аудитор»)
«1C:Лекторий» – регулярные тематические онлайн-семинары с методистами фирмы 1С, ознакомление с законодательными новшествами и их отражением в 1С:Предприятии 8, получение ответов на вопросы
«1С:Линк» – возможность быстро организовать безопасный и надежный доступ к вашим офисным приложениям на платформе «1С:Предприятие» из любой точки мира
Подключение удаленного доступа к базе – «одной кнопкой» из 1С
1С-Коннект – технология для мгновенного соединения с нужным специалистом поддержки
«1С:Облачный архив» – «облачная» защита баз данных пользователей 1С от непредвиденных ситуаций